maandag 24 september 2012

Bosklassen dag 1

Hallo allemaal,

Omdat jullie waarschijnlijk allemaal ontzettend nieuwsgierig zijn, komt hier al een korte 'update' vanuit Stoumont.  

Op de bus genoot iedereen van de film 'Verschrikkelijke ikke' die Paulien bijhad.  Om 10.45 uur kwamen we aan in Remouchamps.  Na een korte snackpauze, mochten we de grotten gaan bezoeken.  Onze gids leidde ons eerst te voet door de grotten, daarna mochten we met de boot terug.  Het was een spannend bootritje, want we moesten ons regelmatig bukken om niet tegen de rotsen te botsen!

Na het bezoek van de grotten konden we in een zaal onze boterhammen opeten en kregen we iets te drinken.  Gelukkig dat we een plekje binnen hadden, want het was toen al goed aan 't regenen.

De bus vertrok daarna richting Stoumont.  We sleurden onze valiezen naar de kamers en gingen daarna buiten spelen op het grote sport-/voetbalveld.  Er staat hier een stevige wind, dus we zijn allemaal goed uitgewaaid.

Terwijl ik dit schrijf, wordt het vieruurtje gegeten.  Ik heb al gehoord dat er vanavond kip met frietjes en sla op de menu staan, dus dat wordt smullen! 

De computer is hier niet zo modern, dus ik weet nog niet of het mij zal lukken om foto's te plaatsen...  Ik probeer!  















2 opmerkingen:

  1. Super!!!! En die gelukkige gezichten!!!
    VGSK'ers: geniet er van!!!
    Caroline, de opgeluchte mama van Léon en Nora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Keitof om alles zo mee te volgen. Alleen ben ik al van gisteren nog aan het zoeken hoe je kan reageren :D. Veel plezier nog! ! Cindy (mama van jordy)

      Verwijderen